IKLAN NUFFNANG

Saturday, May 1, 2010

SEHARI DI ZOO

Salam bahagia buat semua sahabat yang dihormati kerana Allah.

Bosan la pula asyik keluarkan entri yang berbentuk penulisan. Kali ini saya nak berkongsi kenangan dan pengalaman melawat zoo..hehe. Tak ingat tarikhnya bila tapi yang pasti dalam bulan April sebelum exam.

Waktu ni saya tengah tension, banyak benda nak diuruskan, banyak perkara yang perlu difikirkan, jadi...saya ambil keputusan untuk 'bercuti' separuh hari. Nak lari daripada masalah punya pasal, saya decide untuk berjalan-jalan di tempat sekitar KL yang belum dilawati. Fikir punya fikir, zoo negara la tempat yang paling sesuai. 

Tak tau nak ajak siapa, saya ajakla jiran sebelah bilik saya, Shukran. Kebetulan dia kata memang dia nak melawat saudara dia sekali kat sana, maklumlah saudara jauh yang dah lama tak jenguk....kui3. (dia tau aku cakap mcm ni mati aku...hiii3)





Ni la aku, yang penuh bergaya ini...hehe. Belakang tu, poyo je lebih. Dia ingat dia tinggi sangat, jengket je tu..



 Aku dan jiran sebelah bilik. Tertunai hajat nak melawat saudara...katanya.




Ni burung bangau ek?? Aku pun tak tau apa dia. Lagak gaya macam burung yang seksi...



Dia marah aku tangkap gambar dia. Dia kata nak privacy....




Lapar punya pasal buku pun jadi..





Bagi salam tak jawab..siot je..




Dalam cerita katanya haiwan yang paling bijak, tapi berak merata-rata, apsal ek??




Haiwan pemalu...




Gerunnya....




Dahagakan kasih sayang seorang bapa....




Cak!!! Daddy...




" Siapa suruh kau datang sini..ha??? "




Senyum...




" Cepat..cepat selam...siapa tahan nafas paling lama.."




Penguin ni duduk dalam bilik kaca yang ada air-cond..lawak giler




Ular Albino




Ni bukan zoo ye...ni bilik aku D009..hehe




Ni office kecil aku..tempat memerah keringat




Bujang biasa la...

Sekian saja terima kasih..=)

1 comment :

  1. mcm best je g zoo...
    dlm blik pun ada peti ais ek..best la mcm tu...

    ReplyDelete